FANDOM

Luna Valente
Luna.jpg
Informacje
Pełne imię Luna Valente (imię nadane po adopcji)

Sol Benson (prawdziwe imię)

Pseudonimy Lunita (przez Ámbar, Delfinę, Jazmín)

Kelnereczka (przez Matteo)

Valente

Mała księżniczka (przez rodziców)

Płeć Kobieta
Data urodzenia Nieznana

16 lat w 1 sezonie

Miejsce zamieszkania Cancún, Meksyk (miejsce pochodzenia, pierwsze miejsce zamieszkania)

Buenos Aires, Argentyna

Zawód Uczennica

Praca na torze w Jam & Roller

Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Brązowy
Rodzina Miguel Valente (adopcyjny ojciec)

Mónica Valente (adopcyjna matka)

Lili Benson (matka)†

Bernie Benson (ojciec)†

Sharon Benson (ciotka)

Bliscy Matteo Balsano

Simón Álvarez

Nina Simonetti

Luna Valente (urodzona jako Sol Benson) to tytułowa bohaterka stworzonego przez Disney Channel Latin América serialu o nazwie Soy Luna. Jest słodką i pełną energii dziewczyną z Meksyku. Luna kocha jej rodzinę i przyjaciół. Zdeterminowana potrafi zrobić wszystko, o czym tylko pomyśli. Jest córką Lili Benson i Berniego Bensona, lecz została adoptowana przez Mónicę i Miguela Valente.

Grana przez Karol Sevilla.

STRONA W BUDOWIE --Ntrepomai (dyskusja) 22:14, cze 11, 2016 (UTC)Edytuj

OsobowośćEdytuj

Lunę jest prostą dziewczyną, autentyczną dziewczyną ze złotym sercem, dzięki czemu potrafi się dogadać (prawie) ze wszystkimi. Stara się nie mieć żadnych konfliktów z Ámbar, więc odrzuca zaloty Matteo. Potrafi oczarować wszystkich swoją słodkością i trochę dziecinnym nastawieniem do życia, chociażby Simona czy Matteo, przypadła nawet do gustu Sharon Benson Nigdy nikogo nie odrzuca i zawsze chętnie nawiązuje nowe przyjaźnie, jak na przykład kiedy zakolegowała się z wiecznie samotną oraz cichą Niną. Jest także zdeterminowana, bardzo ambitna, a także waleczna jak lew, co z czasem pokazuje podnosząc się po każdym upadku na wrotkowisku. Czasem jest roztargniona i skłonna do pakowania się w kłopoty. Jej największą pasją jest jazda na wrotkach, które są dla niej całym światem. Uwielbia też śpiew i taniec. Ceni sobie rodzinę i przyjaciół, potrafiłaby zrobić wszystko, żeby tylko byli oni szczęśliwi, więc przeprowadziła się z rodzinnego miasta, żeby jej rodzice nie stracili pracy. Luna jest bardzo miła, ale strasznie denerwuje ją Matteo i podczas rozmów z nich nie potrafi powstrzymać swojego - czasem krzywdzącego go - słowotoku. Tym samym nie chce się przyznać o swoich tajnych uczuciach do niego. Jeśli chodzi o miłość, Luna nie jest w tych sprawach zbytnio doświadczona i nie potrafi zauważyć miłości Simona i Matteo, pomimo wyraźnych znaków, a także wypiera się jej. Jest przykładową nastolatką. Używa własnego slangu, przez co czasami z Niną nie potrafią zrozumieć siebie nawzajem, gdyż używają innego słownictwa. Luna jest także bardzo kreatywna, sama przemeblowała swój pokój w rezydencji Benson.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki